Dagens störmoment är idag... Klädbloggar mm.

//Beetle..
Tjena alla älskade läsare! (yeah, right)
  • Något som har stört mig ett tag är folk som lägger ut bilder på sig själva på sin blogg, och beskriver alla plagg i punktform. Snälla, det är verkligen ingen som bryr sig att du köpt ett linne på Gina Tricot för 25 spänn. Har du inte klädesplagg för minst 3000 spänn styck, skit då i och lägga upp det.
  • Folk som tittar på stargate atlantis. Vad är det för fel på er? Ni som tittar på skål (Cheers) kan också ta åt er.
  • Faktumet att vissa kanaler har tillstånd att visa serier som just Cheers, Stargate eller någon annan skitserie. Har inte kanal 6 o tv3 massa Simpsons och Family Guy liggande? Sänd dom då, så får dom kanske några som tittar på tv.
  • Nått jag stör mig på är när carola försöker sig på nåt annat än att sjunga.
  • Nått annat jag stör mig på är när carola sjunger.
Låt bli att störa, om du inte vill hamna här. Over ´n out från Beetle.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Johan, om du ska dissa, dissa rätt - modebloggar heter det! :)

2010-01-20 @ 15:30:32
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: Lisa

Dagens ros till Family Guy! :D

2010-01-27 @ 21:26:54
URL: http://lisabussqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0