På krogen.

//Beetle..
Något jag stör mig på, är hur vissa människor beter sig på krogen.
  • När man träffar en tjej som man inte har pratat med på länge, och hon ska prata om precis ALLT mitt på dansgolvet. Men det är ju bara 145 db hög volym här inne, så prata på du. JAG HÖR DIG INTE.
  • Såkallade "sköna" killar. Eller dom kallar sig själva det menar jag. Står med backslick, trots att det är ute som fan, i en tusenkronors kofta från MQ som är skitful och totalt opassande på ett uteställe. Står och nickar mot varenda brud som ser halvbra ut, med ett ha-begär i blicken och en "jättehäftig" och "metrosexuell" rosa drink i handen.
  • Sen finns det en typ till av killar. De som står ensam i baren, låtsas läsa och skriva sms, läser innehållsförteckningen fem gånger i rad på sin Heineken (som han inte ens tycker om) luftskålar mot någon random snubbe på andra sidan baren som dom verkligen inte känner. Står och mimar med när Bon Jovi's Livin on a prayer körs för femte gången ikväll. Fan vilken soft kille du är aså.
Låt bli att störa, så slipper du hamna här. Over n´Out, from the Beetle..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill ha mer klockrena, sarkastiska beskrivningar av störelsemoment! Skrattar ju så jag får ont i magen. Uppdatering önskas!

2010-11-26 @ 10:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0