ttela's jävla "dagensfråga"

/Mewsen
IRRITATION PÅ HÖGNIVÅ, STOLEN NÄSTA!
  • Nu får dom bannemig ta bort "Dagensfråga" från ttelas tidning. Seriöst snart borde det inte finnas några frågor att ställa längre. jojo, här kommer dom på helt meningslösa frågor så till och med jag inte fattar vart allt kommer ifrån.( ja, då är det konstigt).
  • Till exempel i måndags. Dagensfråga:  "När var du på en konstutställning senast?"
  • För det första vem kommer på denna fråga ?helt seriöst!
  • För det andra vem fan läser ttela och verkligen kollar igenom "Dagensfråga" noga och funderar om sig själv med denna fråga!
  • Nu kommer vi till dom som är så dumma som ställer upp på dessa frågor och tror att nån kommer att bry sig om vad dom tycker om konstutställningar?..och sen kommer självklart mamma att klippa ut kortet och svaret på sin son och verkligen vara jätte stolt över att han är "stads känd" . Och sen visa upp för hela släktet och fråga ifall dom har sett honom/henne i tidningen. INTE OKEJ!
  • En man från trollhättan svarar: - Det var många år sedan jag var på en utställning. Jag har så ont om tid. Jag tänker så här: Jag ska nog ta och ringa honom och fråga "varför hinner du inte gå till  konstutställningar?" .....nej! ingen fråga dig om du har tid eller inte. det är en enkel fråga, "NÄR var du på en konstutställning senast?", det räcker med att svara på den.
  • En till man svarar: Det har aldrig hänt. jag har inget intresse för konst utan kollar hellre hockey.              Nu är vi där igen. Ingen fråga vad dina intressen är?!?! det räcker!!det är en enkel fråga?
  • En ung kille svarar: Aldrig i hela mitt liv. Jag är med mina vänner och min flickvän istället.                       Ja nu vet ni vart ja vill komma. han har säkert aldrig haft en flickvän men måste verkligen komma ut med det så alla får reda på det.
Låt bli att störa, så slipper ni hamna här. Over and out från Mewsen ´n Beetle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0