Smaker och bio.

//Beetle
  • Smaken på klistret på kuvert. Hur svårt kan det va att lägga till lite mint, så man slipper spy när man ska posta brev?
Folk som pratar på bio. "men dööh, vem är det då? va det han som dödade han?" Gå och självdö eller hyr filmen och sitt o tjata i ditt eget vardagsrumFolk som klagar på att filmen inte är verklighetstrogen. "meh, man kan ju inte ducka för kulor, dom går sjukt snabbt det har min pappa sagt och han är jägare" jaha, men är det en jävla dokumentär eller? Nej, det är en film. Var tyst
  • Folk som klagar på att filmen inte är verklighetstrogen. "meh, man kan ju inte ducka för kulor, dom går sjukt snabbt det har min pappa sagt och han är jägare" jaha, men är det en jävla dokumentär eller? Nej, det är en film. Var tyst.
  • Puckon som inte hittar sina platser på bio. "men här är väl 23?" neej, det är 230, det är en nolla efter. "Men, här ska ju jag sitta, du sitter på min plats" Neeej, du kan ju inte läsa, det står 230. Till slut får man gå och hämta vakten, som visar dom här stackars efterblivna till sin plats.
Låt bli att störa, så slipper ni hamna här. Over and out från Mewsen ´n Beetle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0