Folk och deras uttryck... suck.

/Beetle
Något jag verkligen stör mig på är hur vissa människor uttrycker sig(speciellt äldre, suprise?)


Folk som använder uttrycket "morgonstund har guld i mun!" Jo, om man är pensionär och går upp klockan fem och lyssnar på P1, så visstFolk som använder uttrycket "morgonstund har guld i mun!" Jo, om man är pensionär och går upp klockan fem och lyssnar på P1, så visst.
  • Folk som använder uttrycket "morgonstund har guld i mun!" Jo, om man är pensionär och går upp klockan fem och lyssnar på P1, så visst.
  • Samma sak med uttrycket "Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder!" Du, din klämkäcka jävel som har kommit på det, vem fan vill gå runt med 45 kilo galon på sig? "Men titta vilken snygg kille, hans galon glänser ju verkligen!" Jo, den reaktionen får man ju.
  • Får även lägga in ett liten störning om folk som har på sig solglasögon inomhus. Seriöst, du är inte så cool som du tror att du är, och nej, du är inte med i matrix.


Låt bli att störa, så slipper du hamna här. Over and out från Mewsen´n Beetle..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åh, efterlängtade sågningen av solisarna :) Nu blir jag glad! :)

2010-01-13 @ 18:09:53
URL: http://jenniferfreiholtz.blogg.se/
Postat av: angelica

jag stör mig på er !

2010-01-18 @ 17:16:47
URL: http://thisisgelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0