Dyrt, men skit!

Antar att han är också trött på "skiten" (en helt vanlig rast på Serla)

  • Jag stör mig riktigt hårt på toalettpapper som fastnar på The Penis!

 

 

 

  • Dom säger ju för fan att det ska vara det bästa toapappret som finns på reklamen Serla eller annat dyrt märke ?   Så dom menar alltså att det är gött att det fastnar då eller ? .
  • När dom ska på toa så säger dom säkert " ey, Jag tar min timmes rast nu om det är ok ?, jag tar den på toaletten som vanligt. Där har dom säkert inga matplatser, där lär dom ha många toaletter istället.
  • För det första så är det dyrt och så mjukt att det fastnar. Vem i helvete vill det ? så får man stå där och försöka få bort det, bara att det tar ju 5 minuter..... Så sitter folk på jobbet och tror jag bajsar 24/7 och frågar om jag mår dåligt! Inte kul. jag kan ju inte liksom säga, "jo det är så här va.. pappret fastnar på.,., finns det kaffe :S?"

 

Tur att jag inte har det så här hemma, där kör vi med Eldorado. Äntligen har dom lyckats med något bra för engångsskull.

 

Låt bli att störa, om du inte vill hamna här. Over ´n out från Mewsen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0