Beetle's första

(Beetle)

Mitt första inlägg här på Akatisi. tänkte dra några småsaker som jag stör mig på, mest för att få igång feelingen för denna blogg.
Någonting som jag stör mig på som man läser i tidningen ibland, är att folk är jätteupprörda över att en jägare har blivit skadad när han skulle skjuta en björn. Men, hallå är det så jävla konstigt? du står o skjuter på en björn, vad hade du förväntat dig skulle hända?
En annan sak som är ganska störig, är frågan "vart har du lagt den då?" när man har tappat bort något. för helvete, hade jag vetat det hade jag ju gått o hämtat den eller? Variationer på denna fråga finns, tex "vart hade du den sist?" Då hade jag ju inte bett om hjälp att leta, om jag visste vart jag skulle leta.
En sista för dagen. Folk som har på sig t-shirts som det står rolling stones/ramones/kiss eller liknande, men som verkligen inte lyssnar på det, eller vet vad det är för musik, men det var rea på carlings. Suck.
Låt bli att störa, så slipper du hamna här. Over and out från Mewsen´n Beetle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0