Beetle's andra

Lägger in en liten störning här, i väntan på att gå hem från jobbet.

Blyga svenskar, visserligen är jag en själv, men det finns gränser. ett exempel, när man står på bussen och ska gå av den, men dörrarna bak öppnas inte. De flesta svenskar står helt förstenade som ett rådjur i strålkastarljus och vågar inte göra nånting. Varför inte bara ropa fram "kan du öppna här bak?" Men då hoppar varenda svensson till, och utbyter blickar som säger "men herregud, sådär gapar man väl inte?" "LIGIST!"
  • Blyga svenskar, visserligen är jag en själv, men det finns gränser. ett exempel, när man står på bussen och ska gå av den, men dörrarna bak öppnas inte. De flesta svenskar står helt förstenade som ett rådjur i strålkastarljus och vågar inte göra nånting. Varför inte bara ropa fram "kan du öppna här bak?" Men då hoppar varenda svensson till, och utbyter blickar som säger "men herregud, sådär gapar man väl inte?" "LIGIST!"
  • Folk (oftast äldre personer) som bara kan en eller ett par roliga historier vilka de tvunget måste berätta, för hundrade gången, varje gång man träffar dem. Man sitter där och lider och försöker spela förväntansfull för att till slut få till ett krampaktigt skratt när det äntligen är färdigberättat.
  • så, nu har jag fått ventilera mig lite.
  • Låt bli att störa, så slipper du hamna här. Over and out från Mewsen´n Beetle..

Kommentarer
Postat av: MALLANBALLAN!

Jag håller med! Jag tycker nästan alla svenska är för blyga/FEGA! Men om dörrarna inte öppnas för mig så flippar jag ur. JO DET ÄR SANT!

Men om vi hade bott i USA så hade det varit andra bullar! alla där är crazyyyyy liksom! KÖSS&SMÄK!

2010-01-13 @ 00:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0